Πρόταση για αντικατάσταση του άρθρου 22 σχετικά με τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας

Πρόταση για αντικατάσταση του άρθρου 22 σχετικά με τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας

1. To Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας είναι ένα στρατηγικό σχέδιο που παρουσιάζει μια μακροπρόθεσμη στρατηγική για τη μελλοντική ανάπτυξη μιας...

o Θάνος Βλαστός στο 5ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας

o Θάνος Βλαστός στο 5ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας

Ο Θάνος Βλαστός, καθηγητής ΕΜΠ και ιδρυτής της Μονάδας Βιώσιμης Κινητικότητας ΕΜΠ, θα είναι ομιλητής στο 5ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο που...

Ταξί δεινόσαυροι. Υπόθεση προς παρακολούθηση

Ταξί δεινόσαυροι. Υπόθεση προς παρακολούθηση

Οι Έλληνες έπεσαν με τα μούτρα στα πετρελαιοκίνητα οχήματα τα οποία είναι γνωστό ότι η ρύπανση που προκαλούν σε μικροσωματίδια είναι τεράστια. Για αυτό εξάλλου απαγορευόταν η κυκλοφορία τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μέχρι πριν λίγα χρόνια, όπου λόγω κρίσης, δόθηκε προτεραιότητα όχι πια στην υγεία αλλά στη μείωση του κόστους των μετακινήσεων. Για τον ίδιο λόγο κάποιες βιομηχανίες ανακοίνωσαν ότι θα σταματήσουν σε λίγα χρόνια την παραγωγή πετρελαιοκίνητων, ενώ κάποιες μεγάλες πόλεις δεσμεύτηκαν ότι θα τα αποκλείσουν από τις κεντρικές τους περιοχές. Στην Αθήνα, όπου έτσι κι αλλιώς οι στενοί της δρόμοι εγκλωβίζουν τους ρύπους, προστίθεται και το πρόβλημα της κακής συντήρησης των οχημάτων και της υπερβολικά μεγάλης διάρκειας παραμονής τους στην κυκλοφορία. Ως  προς τα ταξί, παίρνουν άδεια κυκλοφορίας για 15 χρόνια. Πρόσφατα ζήτησαν η άδεια να επεκταθεί στα 22 χρόνια!!! Τι θα κάνει το αρμόδιο υπουργείο; Υπόθεση προς παρακολούθηση.