ΘΑΝΟΣ ΒΛΑΣΤΟΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ E.Μ.Π., Συγκοινωνιολόγος-Πολεοδόμος ΕΜΠ 1.4.19 Τα τελευταία χρόνια, οι πόλεις της Ευρώπης και των ΗΠΑ, παρακολουθούν αμήχανες την απρόβλεπτη...
Νέα της μονάδας Β.Κ.
Μεγάλο βήμα ΜΠΡΟΣΤΑ για τη βιώσιμη κινητικότητα ο νέος νόμος! Η Μονάδα Βιώσιμης Κινητικότητας δηλώνει περήφανη που μεγάλο μέρος των...
Δελτίου τύπου για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας – ΣΒΑΚ
29/01/2019 Κατατέθηκε στη Βουλή (https://goo.gl/T4zeRk), και με καθυστέρηση 2 ετών από τις πρώτες αναθέσεις από Δήμους, άρθρο (22) σε σχέδιο...

η Μονάδα Βιώσιμης Κινητικότητας ΕΜΠ στην Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής των Ελλήνων
Ανακοίνωση της Μονάδας Βιώσιμης Κινητικότητας της ΣΑΤΜ του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου
Μαθήματα από τις φωτιές ΕΜΠ 27.7.18 Σκέψεις όχι ως προς αυτούς που τις έβαλαν, είτε από αμέλεια είτε από εγκληματική...
Ο Θάνος Βλαστός, καθηγητής ΕΜΠ και ιδρυτής της Μονάδας Βιώσιμης Κινητικότητας ΕΜΠ, θα είναι ομιλητής στο 5ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο που...
Με μεγάλη μας χαρά, λίγες μέρες πριν την αλλαγή του έτους, σας παρουσιάζουμε το νέο διαδικτυακό βιβλίο μας με τίτλο...
Οι Έλληνες έπεσαν με τα μούτρα στα πετρελαιοκίνητα οχήματα τα οποία είναι γνωστό ότι η ρύπανση που προκαλούν σε μικροσωματίδια είναι τεράστια. Για αυτό εξάλλου απαγορευόταν η κυκλοφορία τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μέχρι πριν λίγα χρόνια, όπου λόγω κρίσης, δόθηκε προτεραιότητα όχι πια στην υγεία αλλά στη μείωση του κόστους των μετακινήσεων. Για τον ίδιο λόγο κάποιες βιομηχανίες ανακοίνωσαν ότι θα σταματήσουν σε λίγα χρόνια την παραγωγή πετρελαιοκίνητων, ενώ κάποιες μεγάλες πόλεις δεσμεύτηκαν ότι θα τα αποκλείσουν από τις κεντρικές τους περιοχές. Στην Αθήνα, όπου έτσι κι αλλιώς οι στενοί της δρόμοι εγκλωβίζουν τους ρύπους, προστίθεται και το πρόβλημα της κακής συντήρησης των οχημάτων και της υπερβολικά μεγάλης διάρκειας παραμονής τους στην κυκλοφορία. Ως προς τα ταξί, παίρνουν άδεια κυκλοφορίας για 15 χρόνια. Πρόσφατα ζήτησαν η άδεια να επεκταθεί στα 22 χρόνια!!! Τι θα κάνει το αρμόδιο υπουργείο; Υπόθεση προς παρακολούθηση.